نوع فایل
PSD
حجم فایل
3 مگابایت
ویرایش و تغیر رنگ
دارد
تعداد صفحات
3 رنگبندی
نرم افزار مورد نیاز
فتوشاپ
تعداد بازدید
1433 بازدید
فروش
16 فروش
15,000 تومان

قالب سربرگ اداری و شرکتی

احتمالا تاکنون نام سربرگ و یا ست اداری و شرکتی را زیاد شنیده اید ولی شاید دقیقا ندانید که قالب سربرگ چه ویژگی های باید داشته باشد.

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی نقش طراحی گرافیک نیز با رشد جوامع دچار تغیرات گسترده ای شده به طوریکه در هر اداره، سازمان یا شرکت مجموعه ای بنام ست اداری به چشم میخورد و سربرگ یکی از عناصر اصلی این مجموعه است.

در واقع سربرگ به کاغذی گفته میشود که در ابعاد A4 و A5 و در صورت نیاز در ابعاد کوچکتر نیز برای نگارش نامه های اداری و رسمی هر ارگان و شرکت مورد استفاده قرار میگیرد.

شما میتوانید به سادگی فایل لایه باز PSD طرح قالب رزومه اداری و شرکتی را با چند رنگبندی متفاوت از ایران رزومه دانلود کنید و به راحتی با جایگزینی لوگو، آدرس و شماره تماس خود در این فایل صاحب یک سربرگ شیک و حرفه ای شوید.

ویژگی های قالب سربرگ اداری و شرکتی کد ۳۰۱

  • جایگاه جهت درج لوگو در قالب سربرگ

یکی از ویژگی های منحصر به فرد سربرگ وجود لوگو هست که سربرگ مورد نظر را به عنوان یک شاخص در نظر میگیرد و به نوعی نشان دهنده هویت یک شرکت است.

  • ترکیب رنگ مناسب

المان هایی که در طراحی سربرگ انتخاب میشوند فوق العاده مهم و حائز اهمیت است، استفاده از ترکیب رنگ مناسب که غالبا در طراحی سربرگ ها از رنگ های تیره و یا ترکیبی استفاده میکنند.

  • استفاده از فونت رسمی و مناسب

استفاده از فونت مناسب و اندازه آن در قالب سربرگ که معمولا بین ۱۰ الی ۱۴ پوینت و بزرگی و کوچکی فونت باید در رأس طراحی قرار گیرد تا بهتربن نتیجه را در بر گیرد.

  • استفاده از عناصر گرافیکی خلاقانه

استفاده از عناصر گرافیکی خلاقانه به صورتی که متن اصلی سربرگ را تحت شعاع قرار ندهد و علاوه بر اینکه اینکه جلوه بصری خاصی به بیننده ببخشد، خوانا هم باشد.

  • کادر تاریخ، شماره و پیوست

لازمه وجود تاریخ، شماره و پیوست که یکی از آیتم های اصلی در طراحی سربرگ است باید مورد توجه قرار گیرد.

 

قالب سربرگ اداری

قالب سربرگ شرکتی

قالب سربرگ

سربرگ , قالب سربرگ , سربرگ شرکتی , سربرگ اداری , ست اداری , کارت ویزیت , طراحی سربرگ , طرح لایه باز سربرگ , ویژگی های سربرگ , فونت رسمی سربرگ , نمونه سربرگ , نوشتار رسمی نامه , قالب نامه اداری , نامه نگاری رسمی

مطالعه بیشتر

راهنمای محصول:

بعد از خرید آنلاین لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد. بعد از دانلود و خارج کردن فایل ها از حالت فشرده، فایل های با پسوند PSD را در نرم افزار فتوشاپ باز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *